نشست همفکری و هم‌اندیشی مهندسین بسیجی صنعت و معدن فارس

جلسه مشترک هییت اندیشه ورز بسیج مهندسین صنعت معدن فارس با گروه اقتصاد و زیر بنایی مجمع بسیجیان استان فارس با حضور جعفر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، قادری در این جلسه که به میزبانی اداره گاز استان فارس برگزار شد، درجمع مهندسین بسیجی اظهار داشت: در کشور امکان انجام کارهای خوب و اثرگذاری را داریم اما گاهی اوقات دیده میشود که دولت ورودی نابجا داشته و کارها قفل شده است.


وی ادامه داد: در سیستم و ساختار مشکلاتی داریم که باعث فراری شدن بخش خصوصی و سرمایه گذاران شده است.


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای حل مشکلات اهرم و ابزارهایی داریم اما در نحوه استفاده از آنها مانده ایم، مشکلاتی همچون کمبود آب راه حل دارد اما به دلیل عدم اشراف به قوانین، در تنگنا قرار گرفته است.


قادری با اشاره به اینکه استان فارس تولیدکننده علوفه است اما شیر را از استان همجوار وارد میکند، تصریح کرد: ظرفیت هایی ایجادشده اما به دلیل توجیه نبودن برخی، مغفول مانده که موجب عقل افتادگی استان نیز شده است.


وی همچنین گفت: در فارس هرگاه میخواهیم در قسمتی راه توسعه را پیش بگیریم، برخی دستگاه ها به دلایل مختلف مخالفت کرده و مانع میشوند و برخی دیگر نیز کار را قفل میکنند.


گفتنی است در ابتدای جلسه حاضرین در سالن به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و همچنین سرهنگ امیر جاهدی، جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس در بیاناتی به موضوع صنعت و اقتصاد و همچنین به تبیین موضوع فلسطین و لبنان پرداخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha